ZWROTY I REKLAMACJE

Wszystkie artykułu zakupione w naszym sklepie internetowym www.elampy.pl  podlegają zwrotowi, którego można dokonać do 100 dni od momentu otrzymania przesyłki. Każdy produkt, który posiada wady może zostać zwrócony przez klienta na zasadach reklamacji. By odesłać towar należy pobrać formularz dostępny na naszej stronie www.elampy.pl  w zakładce Zwroty i Reklamacje.


ODSTĄPIENIE OD UMOWY - ZWROT TOWARU
 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy [Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia]


REKLAMACJA TOWARU

Formularz reklamacyjny [Konsumentom przysługuje prawo do złożenia reklamacji Towaru w trybie rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej zgodnie z Kodeksem Cywilnym, z uwzględnieniem postanowień dotyczących Konsumentów. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę.]


W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w formie telefonicznej na numer + 32 791 16 20 bądź adres e-mail:
Dzial.reklamacji@elampy.pl.

Produkt należy odesłać w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem oraz dołączonym paragonem bądź fakturą VAT. W przypadku odbioru przesyłki od kuriera i stwierdzonych uszkodzeń towaru, należy spisać protokół szkody z kurierem i niezwłocznie przesłać go na adres: Dzial.reklamacji@elampy.pl. Koszty nadania paczki ponosi Kupujący. Dla ułatwienia rozpatrzenia reklamacji istnieje możliwość załączenia w formularzu zdjęć uszkodzonego towaru. Przesyłkę prosimy kierować na adres: Magazyn - al. Roździeńskiego 93, 40-203 Katowice. Po otrzymaniu przesyłki wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni. Należność zwracana jest zgodnie z formą metody płatności wybranej podczas składania zamówienia lub na rachunek bankowy Klienta.

Więcej informacji w zakładce: REGULAMIN.