ZWROTY I REKLAMACJE

ODSTĄPIENIE OD UMOWY - ZWROT TOWARU

Wszystkie artykułu zakupione w naszym sklepie internetowym www.elampy.pl podlegają zwrotowi, którego można dokonać w ciągu 100 dni od momentu otrzymania przesyłki. Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący. W celu dokonania zwrotu zalecamy pobranie oraz wypełnienie formularza odstąpienia od umowy. Zwracając towar, klient ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zużycie towaru i/lub opakowania przekraczające zwykłe zapoznanie się z produktem (przetestowanie).

Towar sugerujemy odesłać w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem na adres naszego magazynu:

Magazyn elampy.pl

al. Roździeńskiego 93

40-203 Katowice


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy [Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia]


REKLAMACJA TOWARU

Reklamacji podlega każdy towar niezgodny z umową, między innymi taki, który posiada wady fabryczne, towar niekompletny oraz niezgodny z opisem lub błędnie wysłany a także towar, który z przyczyn od nas niezależnych uległ uszkodzeniu w trakcie transportu do Kującego. 

W celu sprawnego zgłoszenia reklamacji prosimy o pobranie oraz wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz odesłanie go na adres dzial.reklamacji@elampy.pl. Dla ułatwienia rozpatrzenia reklamacji istnieje możliwość dołączenia zdjęć uszkodzonego towaru. Zachęcamy aby w formularzu precyzyjnie określić swoje oczekiwania względem rozpatrzonej reklamacji – zwrot środków, wymiana towaru, naprawa, obniżenie ceny. 

W przypadku odbioru przesyłki od kuriera i stwierdzenia uszkodzeń towaru wynikających bezpośrednio z uszkodzenia paczki/opakowania w transporcie, sugerujemy spisanie protokołu szkody z kurierem i przesłanie go na adres: dzial.reklamacji@elampy.pl wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym - co znacznie uprości proces reklamacyjny.

Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem drogą mailową w ciągu 3 dni roboczych w celu ustalenia dalszych kroków postępowania reklamacyjnego (zgłoszenie otrzyma numer a konsultant po wstępnej analizie, w przypadku zakwalifikowania produktu do dalszej procedury reklamacyjnej,  ustali termin oraz adres odbioru reklamowanego produktu). Każdorazowo w pierwszej kolejności  reklamowany towar musi zostać odebrany od Kupującego przez zleconego przez nas kuriera (koszt zlecenia odbioru ponosi sklep). Wyjątkiem pozostają sytuacje, w których zgłoszenie dotyczy brakującego elementu. Ostateczne rozpatrzenie reklamacji odbywa się po dotarciu reklamowanego towaru na nasz magazyn. 

W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w formie telefonicznej na numer + 32 791 16 20 bądź adres e-mail: dzial.reklamacji@elampy.pl lub sklep@elampy.pl.

Więcej informacji w zakładce: REGULAMIN.


Formularz reklamacyjny [Konsumentom przysługuje prawo do złożenia reklamacji Towaru w trybie rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej zgodnie z Kodeksem Cywilnym, z uwzględnieniem postanowień dotyczących Konsumentów. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę.