Aby dokonać zakupu w sklepie internetowym elampy.pl należy złożyć zamówienie z wykorzystaniem procesu zakupowego. Poniżej przedstawiamy najważniejsze etapy składania zamówienia:
Etap „Dane osobowe” pozwala nam na uzupełnienie danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia. W pierwszej kolejności podajemy adres mailowy, następnie uzupełniamy imię i nazwisko a w przypadku zamówienia na firmę, nazwę firmy i jej NIP. W kolejnym kroku decydujemy czy chcemy złożyć zamówienie jako gość czy też zakładamy konto. Jeśli decydujemy się na rejestrację, uzupełniamy wartość w polu „Hasło” i klikamy w link aktywacyjny, otrzymany na podany mail. Hasło oraz podany adres e-mail należy zapamiętać, ponieważ będą one potrzebne przy kolejnych logowaniach. Następnie uzupełniamy dane dotyczące adresu, na który zostaną wysłane zakupione produkty. Gdy adres do faktury różni się od adresu dostawy w tym celu wystarczy podczas składania zamówienia, podać dwa - adres wysyłki oraz adres rozliczeniowy (adres do faktury), na który zostanie wystawiona faktura.
Etap „Sposób dostawy” pozwala nam na określenie formy dostawy przesyłki. W naszym przypadku jest to przesyłka kurierska realizowana za pomocą firmy kurierskeij DPD Polska Sp. z o.o..
Etap „Formy płatności” pozwala nam określić sposób płatności w postaci przelewu elektronicznego, karty płatniczej, przelewu tradycyjnego na konto bankowe bądź płatności przy odbiorze.
Po przekazaniu zlecenia do realizacji można zobaczyć jego status w Koncie Klienta. Panel pozwala również sprawdzić na jakim etapie jest nasze zamówienie.
Więcej informacji w zakładce: REGULAMIN.