SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

Etapy składania zamówienia:

1.       Dane osobowe - aby dokonać zlecenia należy zarejestrować się na naszej stronie www.elampy.pl. Po wypełnieniu wszystkich pól oznaczonych *(gwiazdką). W polu „Hasło” należy utworzyć swoje hasło. Następnie na podanego e-maila otrzymamy link aktywacyjny, w który musimy kliknąć, aby w pełni aktywować nasze konto. Hasło oraz podany adres e-mail należy zapamiętać, ponieważ będą one potrzebne przy kolejnych logowaniach.

2.       Następnie uzupełniamy dane dotyczące adresu, na który zostaną wysłane zakupione produkty. Gdy adres do faktury różni się od adresu dostawy w tym celu wystarczy podczas składania zamówienia, podać dwa - adres wysyłki oraz adres rozliczeniowy, na który zostanie wystawiona faktura.

3.       Sposób dostawy - w tej zakładacie określamy dogodną dla nas formę dostarczenia przesyłki wybierając pomiędzy osobistym odbiorem w paczkomacie (InPost Paczkomaty), a przesyłką kurierską(FEDEX EXPRESS POLSKA Sp. z o.o., DPD Polska Sp. z o.o.).

4.       W ostatnim etapie należy określić sposób płatności w postaci przelewu elektronicznego, karty płatniczej, przelewu tradycyjnego na konto bankowe bądź płatności przy odbiorze.

5.       Po przekazaniu zlecenia do realizacji można zobaczyć jego status w Koncie Klienta. Panel pozwala również sprawdzić na jakim etapie jest nasze zamówienie.